De kosten voor aanmelding bij Huttendorp Schollevaar 2018 bedragen net als vorig jaar €. 20,- per deelnemer. We streven ernaar om dit bedrag zo laag mogelijk te houden zodat álle kinderen kunnen meedoen en we de kinderen toch iets geweldigs kunnen meegeven aan het einde van hun lange zomervakantie. Mede daarom collecteren wij in de maand april huis-aan-huis in de wijk Schollevaar en zullen we deze collecte, de week voor opening van het Huttendorp, in het klein nog eens herhalen.

Vergeet u niet om direct na online aanmelding de aanmeldingskosten van €. 20,- per deelnemer plus eventueel de kosten van extra bestelde Veilige Voeten (speciale inlegzooltjes welke gegarandeerd voorkomen dat spijkers door de zachte zool van kinderschoenen dringen en daardoor verwondingen helpen voorkomen) á €. 8,50 per paar over te maken op IBAN: NL54 ABNA 0504 1619 38, waarna de online aanmelding van uw kind(eren) pas is afgerond en zijn/haar/hun deelnemersplaats is gegarandeeerd. Elke deelnemersaanmelding is definitief en dienen de aanmeldkosten vooraf voldaan te worden. Gehele of gedeeltelike restitutie voorafgaand, tijdens of na afloop van Huttendorp Schollevaar is vanwege reeds ver van te voren gedane uitgaven niet mogelijk.

Alle tijdens de online aanmelding 'gekozen' kosten dienen uiterlijk 2 weken vóór opening van de Huttendorpweek (dus vóór 4 augustus 2018) per 'gewone' bankoverschrijving of Electronic Banking te zijn voldaan, kontant betalen vóór of op de openingsdag is helaas niet mogelijk. Wanneer de kosten niet bijtijds zijn voldaan vervalt de online aanmelding, komt de gereserveerde deelnemersplaats te vervallen, wordt deze beschikbaar voor nieuwe aanmelding en is plaatsing van uw kind(eren) helaas niet meer gegarandeerd...

Alvast hartelijk dank voor uw moeite en begrip!

 

Transparantie!

Om aan te geven wat een dergelijk evenement daadwerkelijk kost hebben wij hieronder de begroting van 2018 afgerond weergegeven. Daarmee wordt het voor u inzichtelijk dat uw bijdrage (en die van sponsoren) geheel ten goede komt aan dit jeugdevenement:

bestuurs-/vergaderkosten minder dan  € 200
administratiekosten (bank, porto, postbus, telefoon, leges) minder dan  € 400
communicatie minder dan  € 125
drukkosten minder dan  € 500
prijswinnaars, bedankjes vrijwilligers en sponsors, speeltuin ongeveer € 1000
veld-, sport- en spelmaterialen ongeveer  € 6.000
water, elektra, geluidsvoorzieningen ongeveer  € 3.000
afvalverwerking ongeveer  € 3.000
crea- en verkleedmateriaal minder dan  € 500
veiligheid (EHBO, inlegzooltjes, zonnebrand, polsbandjes, enz) ongeveer € 2.500
div. boodschappen voor het avondprogramma ongeveer € 800
DHZ-materialen minder dan € 250
vervoer (huurbusje en brandstof) minder dan € 250

 

U zult begrijpen dat €. 20,- per deelnemer, met 125 kinderen, minder dan 1/5 deel van de begroting dekkend krijgt. Vandaar onze collecte- en statiegeld acties en een ENORM DANKJEWEL naar al onze sponsoren en vrijwilligers! Zonder hen kan dit feestje niet plaatsvinden.